Branding

Budowanie świadomości marki.

Strony internetowe

Zamów niepowtarzalną stroną szytą na miarę.

Facebook

Tętniący życiem FanPage Twojej marki.

Grafika

Zaprojektujemy ciekawą grafikę do Twoich materiałów.

Strony internetowe

Zamów niepowtarzalną stroną szytą na miarę.

Facebook

Tętniący życiem FanPage Twojej marki.

Branding

Budowanie świadomości marki.

Logo

Stworzymy rozponawalne logo dla Twojej firmy.

Grafika

Zaprojektujemy ciekawą grafikę do Twoich materiałów.

Budowanie świadomości marki

Branding czyli budowanie wizerunku marki (firmy) jest bardzo szerokim pojęciem marketingowym polegającym na kreowaniu i utrwalaniu pozytywnego wizerunku oraz samego faktu istnienia marki (firmy). Już sam wybór nazwy dla nowej marki jest bardzo ważny ponieważ dobra nazwa ułatwia budowanie wizerunku.

Pomożemy Ci stworzyć rozpoznawalną, łatwą do zapamiętania, przedyktowania i napisania nazwę która będzie tworzyła odpowiednie skojarzenia. Zaprojektujemy elementy służące do budowania świadomości marki takie jak logo, hasło reklamowe, adres strony internetowej oraz ogólny wzór wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych. Wszystkie te elementy stworzymy w oparciu o rozpoznawalny i spójny wygląd aby tworzyły jednolity przekaz marketingowy który trafi do Twoich klientów.

Sprawdź jak przebiegają etapy tworzenia projektu.

Strony internetowe

Obecnie prawie każdy zaczyna poszukiwania firmy od internetu dlatego tak ważne jest aby firma/marka istniała „w sieci”.

Zaprojektujemy i przygotujemy Twoją nową stronę w oparciu o techniki użyteczności stron oraz standardy dzięki czemu tak przygotowana strona będzie łatwo się pozycjonowała i pozwoli na dotarcie do większej ilości klientów oraz zachęci do skorzystania z usług. Przy projektowaniu stron bierzemy pod uwagę najnowsze trendy i techniki oraz dopasowujemy projekt do wielu różnych urządzeń z których mogą korzystać klienci. Stworzona przez nas strona pozwoli Ci na dotarcie do klientów używających sprzętu o różnej wielkości ekranu (smartfony, tablety, netbooki) oraz ekranów dotykowych. Dzięki odpowiedniemu podejściu do projektowania Twoja nowa strona będzie dopasowana do oczekiwań potencjalnego klienta aby mógł szybko odnaleźć ważne informacje.

Facebook

Największy i najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie który pozwala na dwustronną komunikację z klientami.

Pomożemy Twojej firmie na uzyskanie i utrzymanie dobrej reputacji w mediach społecznościowych która jest bardzo ważnym czynnikiem popularności marki. Facebook pozwala na szybką interakcje z klientem, poznanie jego opinii na temat produktów i usług. Dzięki profilowi który stworzymy pozyskasz nowych fanów, którzy mogą stać się Twoimi potencjalnymi klientami. Dzięki niemu niemu poznasz także problemy i pytania jakie pojawiają się u Twoich klientów co pomoże Ci w lepszym dopasowaniu oferty.

Jest to wyjściowy element tworzenia wizerunku marki.

Stworzymy niepowtarzalne i łatwo zapadające w pamięć logo - najważniejszy element każdego biznesu. Dzięki niemu klienci rozpoznają Twoja firmę i odróżnią ją od innych. Logo to znak, którym sygnujesz swoje prace, który znajduje się wszędzie tam gdzie Twoja firma dlatego zadbamy aby był ciekawy i rozpoznawalny.

Grafika

Grafika przykuwająca wzrok to ważny czynnik, który powoduje, że użytkownik zwraca uwagę na materiał reklamowy.

Odpowiednio dobierzemy kolorystykę, teksty i czcionki dzięki czemu projekt przykuje uwagę. Projekt przygotowany przez nas zgodnie z zasadami DTP i typografii wywoła odpowiednie emocje, ułatwi zapoznanie się z tekstem i zapadnie w pamięci Konsumentów. Czasami jeden projekt graficzny może przekazać więcej niż słowa.

Etapy tworzenia projektu

Nie skupiamy się tylko na produkcie ale na każdym etapie procesu tworzenia projektu. Dzięki temu wynik końcowy jest przemyślany i procentuje dla Klienta. Początkowo powstaje pomysł nowego projektu. Razem z Klientem konsultujemy go i doradzamy jak można urozmaicić. Znajac podstawy projektu, badamy szeroki zakres marki i analizujemy grupę docelową (grupę potencjalnych odbiorców). Kolejnym krokiem jest stworzenie birefu kreatywnego. Łączy w sobie wszystkie wcześniej zebrane informacje, materiały i oczekiwania Klienta. Stanowi on punkt odniesienia do wszystkich decyzji podejmowanych w kolejnych etapach. Następnie przechodzimy na kolejną fazę tworzenia jaką jest...

...projektowanie. Jest to etap, w którym słowa przekształcamy w obrazy. Wtedy szukamy trafnych i kreatywnych rozwiązań, które omawiamy z Klientem. Faza projektowania kończy się wraz z zatwierdzeniem ostatecznego projektu przez Klienta. Ostatnim etapem jest wdrożenie projektu, podczas którego w oparciu o naszą wiedzę i doświadczenie pomagamy wprowadzić markę na rynek wirtualny jak i rzeczywisty. Po ukończonym projekcie pozostajemy w ciągłym kontakcie z naszym Klientem aby w każdej chwili doradzić i pomóc w dalszym rozwoju.